A keresőoptimalizálás ma már a hosszú távú online marketing stratégia része

Az internet a leggyakoribb kiindulási pont bármilyen komolyabb vásárlási döntésnél. Magyarországon 5 700 000 potenciális vásárló az interneten tájékozódik vásárlás előtt. Az online tájékozódás az internetezőknek elsősorban a legjobb termék/szolgáltatás megtalálásában segít és erre Magyarországon 97%-ban a Google keresőmotorját használják. AZ ÖN ÜGYFELEI MÁR FENT VANNAK A WEBEN, ÖN MIÉRT MARADNA LE VÁLLALKOZÁSÁVAL?

A keresőoptimalizálás (SEO) irányvonalai 2015-ben

Responsive weboldal

Gyors weboldal

Domain életkora

Releváns erős linkek

Tartalom-marketing 

Közösségi média linkek

Flash mentes tartalom

Látogató az első

SEO audit árak

Weboldal SEO audit
30.000 Ft + Áfa
Weboldal
Kritikus hibák feltárása
Webáruház SEO audit
50.000 Ft + Áfa
webáruház
Kritikus hibák feltárása
Komplett SEO audit
250.000 Ft + Áfa
weboldal/webshop
Komplett audit

SEO algoritmusok elemzése, relevancia esetén mihamarabbi alkalmazása

A több, mint 350+ SEO algoritmus halmazában minden mindennel összefügg: a kulcsszókutatás, a Google Adwords, a sebesség, a képek és scriptek megfelelő optimalizálásán át a felhasználói élményig; az ésszerű menüszerkezet és konverzió-optimalizálást szem előtt tartva kell a kereső igényeihez finomítani. A pingvin-panda-kolibri-frissítések figyelembevételével, csak releváns erős linkekkel, url-barát menüszerkezettel, gyors szerverrel, responsive web-szerkezettel, mikroformátumokkal és a schema.org szabályainak betartásával, a közösségi hálózatok szakszerű és rendszeres alkalmazásával, különféle analitikai mérésekkel és ezen eredmények rendszeres elemzésével lassan fel kell készülni a hangalapú keresésre, ahol több szavas, sőt komplex mondatos keresésekre kell adott releváns választ adni, illetve a mobil konverzió-optimalizálás és a Google Play és Apple Store SEO is kezd felértékelődni. KPI, linkcsali, szerző és közreműködő rank, Open Graph, Knowledge Graph, mélyreható cikkek, WMT, CSS3 Sprite, stb. – ezek mind azon dolgok, melyeket persze nem részletezek, de érzékeltetésnek jók arra, hogy végre a megrendelő belássa; ez egy komplex (és folytonosan frissülő/változásokat figyelő) szaktudást igényel.